שלום,

(נושא על ANDROID).
יש לי אפליקציות אבל אין בהן פרסומות עדיין (האפליקציות עדיין לא באינטרנט).
אני מנסה פעם אחת ולתמיד להבין איך עושים כסף מפרסומות שבתוך האפליקציות.

אז יש חברות כמו AdMob של גוגל שמאפשרות לי לשים פרסומות באפליקציות שלי ואפילו בגדלים שונים, אחלה.
אני שם פרסומת מסוימת, איכשהו מגיע לסכום של 1,000,000 צפיות סה"כ באותה פרסומת, עד לפה הכל בסדר.
לפי מה שהבנתי, התשלום הוא סך כל הצפיות כפול הערך של כל צפיה.
כלומר אם יש לי 1,000,000 צפיות, וכל צפיה שווה 1 שקלים, אז הרוותי 1,000,000 שקל.
אבל ברור לי שכל צפייה לא שווה שקל, אני רוצה לדעת - כמה כל צפייה שווה ? מי קובע את התשלום של צפייה בודדת ?

עוד כמה דברים :
1) האם AdMob עובדים בכלל עם צפיות ? ראיתי באתר שלהם שזה לפי הקלקות.
2) אם יש לי למשל 5 אפליקציות ובכול אחת אני רוצה לשים פרסומת.
האם יש אפשרות לשים את אותה הפרסומת בדיוק בכל אחת מהאפליקציות ואז פשוט להרוויח כפול 5 על אותה פרסומת ?

למשל יש לי אפליקציות כאלה :
1. משחק - 1,000,000 צפיות סה"כ
2. משחק - 100,000 צפיות סה"כ
3. משחק - 50,000 צפיות סה"כ
4. משחק - 1,000,000 צפיות סה"כ
5. משחק - 1,000,000 צפיות סה"כ

באפליקציה הראשונה אני מרוויח : 1,000,000 כפול הערך של צפייה אחת.
באפליקציה השנייה אני מרוויח : 100,000 כפול הערך של צפייה אחת.
וכך הלאה...
כאילו לשים את אותה הפרסומת בכמה אפליקציות. זה תופס ?
זה מגדיל משמעותית את הרווחים.

תודה רבה ! :)

1 תשובות

avatar ענה intval ב 13 לספטמבר 2014 #

בגוגל (אדמוב) התשלום הוא לפי לחיצות (ולא לפי הצגות)
כאשר פועלת מערכת שלפיה מי שמוכן לשלם את המירב עבור הפרסומת - הפרסומת שלו תוצג (לכן המחיר נקבע על ידי בעלי הפרסומת וכמה הם מוכנים לשלם עבור כל לחיצה עליה)

הפרסומת בדרך כלל נבחרת על ידי הקונטקסט של האפליקציה (בדיוק כמו הפרסומות הרגילות באינטרנט ששונות בכל אתר) ולכן לך יש מעט שליטה לגבי איזו פרסומת לשים באיזה אפליקציה